Gili T

Ik moest vandaag weer heerlijk vroeg op om een boot naar Lombok te nemen want vanaf daar ga ik aan mijn komodo adventure beginnen. Eenmaal aangekomen in lombok blijk ik nog 2,5 te moeten wachten en aangezien we in Azië zijn zal dat wel 3,5 uur zijn. Maar agh dan kan ik nog even een blog schrijven voor dat ik vier dagen afgesloten ben van de wereld en het moet doen met de mensen die ik op de boot tegen kom.

Mijn hostel vinden op Gili was nog een uitdaging, want er bleek nog een gostel la bohem te zijn maar dan sister. Deze bevond zich aan de andere kant van het eiland. Geen probleem ik werd wel even met backpack en al met een paard en wagen naar de juiste vervoerd. Op dit eiland zijn geen auto's of scooters te vinden maar wordt alles met de fiets, paard en wagen of natuurlijk te voet gedaan. Kijk wel altujd uit voor de paarden want die kennen net als de trams in amsterdam geen genaden! Gili was echt heerlijk relaxed. Annie was er ook, de Duitse meid die ik van canggu ken en mee naar ubud ben geweest. De eerste twee dagen heb ik met haar opgetrokken. Je hebt hier echt prachtige stranden met leuke strand tentjes waar ja dan heerlijk chill kan genieten van een drankje op een beanbag. Naast het chillen doe je op dit eiland weinig meer dan savonds stappen smiddags weg smelten op een beanbag en snorkelen voor wat verkoeling. De derde dag ging Annie weer weg en ging ik maar wat tijd doorbrengen in mijn eigen hostel. Hier heb ik Sarah ontmoet uit Zwitserland en twee Duitse gasten waar we savonds mee zijn wezen stappen en overdag mee hebben weggesmolten op wat beanbags aan het strand. De laatste dag hebben Sarah en ik een snorkel tour gedaan rond de gili eilanden waar we 4 super leuke Zweedse gasten hebben leren kennen. We maakte drie stops onderweg om te gaan snorkelen en toen iedereen weer op de boot was had iedereen een schilpad gezien behalve Sarah want die was heel eigenwijs ergens anders gaan snorkelen. Dus savonds bij een eigen gemaakt kampvuur aan het strand alsof het nog niet warm genoeg is! (Hier heb je daar geen vergunning voor nodig!) Hadden de Zweedse mannen een gitaar meegenomen en hebben ze hier een liedje over gezongen dat iedereen de turtles had gezien behalve Sarah. Na wat geoefend te hebben hebben we dit met ze alle voor Sarah gezongen. Sarah en ik gaan samen binnenkort een keertje een weekend naar Stockholm om ze op te zoeken, ik heb er nu al zin in!

Ik ben de komende 4 dagen dus offline maar dat jullie niets van mij horen betekend niet dat het niet goed gaat met mij!

P.s. ik voeg steeds foto's toe in de bestaande map van Indonesië maar daar krijgen jullie geen nieuwe melding van.

Liefde liefde liefde!

Reacties

Reacties

sil

lieve yaar, gelukkig nieuwjaar, wat fijn dat je met zoveel mensen op trekt en dat je zoveel mooie dingen ziet, het klinkt allemaal als een sprookje en daar hou ik wel van. liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!