Vliegtickets geboekt! 14/06

Hallo liebe leute,

Net samen met Mariëlle onze heenvlucht geboekt voor een prikkie van 401,51 euro! waarschijnlijk omdat de MERS daar is uitgebroken maar dat maakt ons niets uit, mondkapjes wordt onze nieuwe mode!

Dus woensdag 26 augustus is het zo ver dan gaan we naar Zuid-Korea om 16:00 en 27 augustus om 16:00 komen we aan. We hebben dan vooral geen tijd om stil te zitten want we moeten als idioten alle makelaars in de buurt vinden zodat we vrijdag bezichtingen kunnen doen om ons een huisje te vinden voor de komende tijd. Hopelijk hebben ze niet het tempo van de Thaien want dan zullen we de eerste paar weken in een hostel door moeten brengen! Als iemand toevallig vrienden heeft wonen in Seoul, die ons hierbij kunnen helpen is dat natuurlijk altijd fijn!


Liefde liefde liefde!

Reacties

Reacties

niville

fijn dat enthousiasme van je,
Maar opa's zijn wat schijteriger'
hoe kan je eten met zo'n kappie voor je mond

Yara

Zie het als een uitdaging opa hahah! Maar daar zal ik over twee maanden op terug komen! Xx

Maayke

Wat leuk dit chick ga je zeker in de gaten houden ???? heel veel plezier in t verre korea geniet ervan xxx

Lisette

Kijk, dat is precies wat ik bedoel ;-) Dank dank! Als je dit leest zit je al in Korea natuurlijk. Maak onwijs veel plezier en kom maar op met die foto's van je boodschappen en de buurman! Liefdeeeeeeeeh!

Daphne

ik ga je heel erg missen schattie.... heel veel plezier!
xxxx

lea

geniet ervan Yaartje!

Saskia

Heb net even met de afdeling communicatie gebeld: je VOG voor je stage mag gewoon per mail, regel ik wel met je mama! X

Peggy

Oe spannend! Ga je zeker volgen yaartje! Veel plezier in Korea! Xx

sil

hee schoonheid...26 augustus duwde ik moeders rolstoel tegen de helling, een vliegtuig kruiste mijn stuk lucht en ik dacht...waar zit yara? hebbie al een huis gevonden? xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!