Lekker de slet uithangen!

Gister avond zijn we gaan stappen met chin, tjing tjing, sin sin, jang jang, li yueh ting, liu chia xin (komen uit China en Taiwan), Ali (Oezbekistan) en Leo (Frankrijk). We hadden voor de Watsons afgesproken in de winkel straat, chin komt met een grote blauwe plek op der kin en twee vingers zo blauw als een smurf naar mij toe en vraagt valt het heel erg op? Toen Mari en ik vroeg weg gingen donderdag hebben hun het blijkbaar nogal bond gemaakt. En aangezien ze een avondklok hebben moet ze ergens via een raam naar binnenklimmen. Zo te zien is dat der niet helemaal goed afgegaan…

Terwijl we op Leo staan te wachten haalt de rest allemaal een zakje tevoorschijn met daarin een soort bruine drap. Het was een soort vloeibare vet en dit gingen ze opdrinken!? Schijn je meer door te kunnen drinken? Ze waren dan ook van plan om veel te drinken want we begonnen ergens waar je heel goedkoop tequila shotjes kon drinken, 75 cent per stuk. We zaten in een donkere, ongezellige kelder, waar de drank dan wel belachelijk goedkoop was, maar ik wilde dansen! Na wat trekken en zeuren stonden we dan in een club waar de drukte van de metro’s niets bij was en dan moet je dus nog proberen te dansen.

Liu chia xin speelde graag voor vader en gaf graag ongewenste onzin raad. Hij vroeg Mari waar ik was gebleven waarop ze antwoorde: “waarschijnlijk even plassen ofzo”. Waarschijnlijk? Ofzo? Ik was drankjes halen en toen ik terug kwam kreeg ik een preek dat ik met drank in mijn handen niet in de smaak zou vallen bij de mannen!? Ik weet niet of die wel goed gekeken heeft maar met in de smaak vallen hier heb ik niet zo’n moeite. Ook moesten we maar niet dansen want dat vinden ze sletterig? Oke wat denkt hij dat ik hier kom doen, stil staan, niet drinken en een vent zoeken? Ik dacht dat ik gewoon uit ging om gezellig te dansen en te socializen ik wist niet dat, dat de beschrijving van een slet was!?

Chin was deze keer niet op de wc om over te geven en ze viel ook niet door het raam maar nu was ze der tel kwijt geraakt… Altijd wat met dat kind. We zijn de groep per ongeluk (expres) kwijt geraakt en met zijn 2e verder gegaan. De mannen hier kunnen wel wat flirtlessen gebruiken want de gesprekken zijn nogal belachelijk. Ik kreeg een reactie: “I love Nederland” nadat ik gezegd had waar ik vandaan kom. Dus ik zei ohw ben je daar wel eens geweest? waar hij “nee” op antwoorden? Ook vroeg er 1 mij gelijk mee op een date naar de film en of ik de volgende dag kon? Ik zei sorry maar ik ga niet met je daten. Zijn reactie hierop was: But I realy like your face. Oke das fijn!

Vandaag hebben we de metro gepakt naar National Assembly. Toen we langs het buitenzwembad liepen was deze gesloten en het zwembad was leeg. Zouden ze 26 graden en zon niet warm genoeg meer vinden? meer dan 2 uur heb ik met een leeg blikje in mijn hand rond gelopen omdat ze hier zo verdomd weinig prullenbakken hebben. Ik snap niet hoe ze het doen want het is hier echt super schoon en je ziet zelden vuil op straat liggen maar er zijn zo verdomd weinig prullenbakken!

Na wat langs de rivier te hebben gelopen kwamen we bij een soort skatebaan waar we denk ik een uur op een bankje hebben gezeten en gewoon een beetje mensen hebben gekeken. De skates hier hebben veel grotere wielen als dat ik gewend ben en ze gaan hard! Ze hebben allemaal weer een hele sportieve outfit aan, geen beschermers om maar wel een helm op. We gaan zeker een keer van die dingen huren maar vandaag had ik geen sokken mee. Oke en we waren ook best wel brak en hebben weer ernstige spierpijn van onze teakwando les van gisteren.

Toen we weer de kracht hadden om verder te lopen, liepen we langs allemaal kleine tentjes. Mensen komen graag buiten maar natuurlijk wel in de schaduw. Ze konden rondom helemaal opengeritst worden die tenten en er zat dan alleen maar een net om beesten buiten te houden. Ook kwamen we langs een soort van zwembad alsnog waar de kindjes aan het spelen waren. Het is dat ik nog niet helemaal klaar ben voor kinderen, maar anders zou ik er zo een paar meenemen, wat zijn ze toch leuk!

Over kinderen gesproken! Toen we gingen avondeten net, zaten er twee mannen naast ons met 6 kinderen terwijl de vrouwen gezellig met zijn alle aan een andere tafel zaten. Misschien dan toch ook maar een Koreaanse vent zoeken? De foto’s komen snel maar we gaan vanavond eerst in Iteawon weer even de slet uithangen!

Reacties

Reacties

Wout

SLET!~

Ik begrijp dat je je wel vermaakt goed om te horen. :]

Geniet ervan en maak het zelf niet 'te' bond!

xWout

saskia

Heb zo'n vaag vermoeden dat je niet blijft hangen aan een Koreaanse lover, hahahaha

sil

het lijkt wel een grap...op stap met tin tin sjin sjin jonton..tis wel een smerig woord hoor...slet.
nou ja je vermaakt je goed lees ik en je laat het kaas nog steeds niet van je brood eten goed zo. x

De grote wijze zus!

Woutertje ik zit nu in Korea en daar behandelen ze ouderen met respect dus daar zeg je zeker geen slet tegen!

Ik hoor van moeders dat je heel goed bezig bent met school ik ben echt trots op je! Hou het vol!!!

Ik hou van jou! Xx

Floortje

Als ze jou al een slet vonden ben ik toch benieuwd wat ze dan van mij zouden vinden hahahahaha..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!